Поиск по форуму
Активные темы
Автор Сообщение
Dmytro Assonov
Сообщение  Заголовок сообщения: Питання щодо тіні в окулярі  |  Добавлено: 03.06.2023 14:55
Аватара пользователя

Регистрация: 03 июн 2023
Посты: 3
Google+: Google+

Не в сети
Добрий день!

Я новачок в астрономії і нещодавно провів перше юстування телескопа (Sky-Watcher DOB6 Pyrex).

Після юстування помітив, що при наведенні телескопа вдень на джерело світла (напр.на небо) без кришки на об'єктиві в окуляр видно чисте світле поле, а от при надягнутій кришці зі знятим з отвора ковпачком в окулярі з'являється тінь (на фото виділено червоним).
Ця тінь є, коли отвір знаходиться прямо під видошукачем, але при прокручуванні кришки і зміщенні його приблизно на 10-11 годину тінь зникає.
При прокручуванні окуляра тінь не змінює положення.
Чи була ця тінь до юстування - не можу сказати, але не помічав.

Можливо, хтось може підказати, в чому причина і як її виправити? Чи може вона бути пов'язана з неправильним юстуванням?
Бо робив вперше і переживаю, що щось зробив невірно.

Шукав подібні питання на форумах, але не знайшов.

Комментарий к файлу: Немає тіні (кришка знята).
Питання щодо тіні в окулярі 03 Июнь 2023 14:55 первое
Просмотров: 859
Комментарий к файлу: Немає тіні (кришка на об'єктиві, ковпачок знятий, отвір на 10-11 годин).
Питання щодо тіні в окулярі 03 Июнь 2023 14:55 второе
Просмотров: 859
Комментарий к файлу: Є тінь (кришка на об'єктиві, ковпачок знятий, отвір знаходиться під видошукачем).
Питання щодо тіні в окулярі 03 Июнь 2023 14:55 третье
Просмотров: 859

Игорь Астроскоп
Сообщение  Заголовок сообщения: Re: Питання щодо тіні в окулярі  |  Добавлено: 03.06.2023 18:31
Аватара пользователя

Регистрация: 20 июн 2011
Посты: 7332
Vk: VK
Facebook: FB
Google+: Google+

Не в сети
Dmytro Assonov писал(а):
Я новачок в астрономії

Если вы купили телескоп в https://astroscope.com.ua/telescopes/ и вы новичек - ни в коем случае не трогайте винты юстировки!


_________________
Мои астрофотографии


Игорь Астроскоп